ZekerMeten verzekering Winkel in Hilversum ✓ Snelle levering ✓ Kundige klantenservice ✓ Gratis verzonden vanaf €100 VRAGEN? BEL 020 808 5001
iDeal PayPal Mastercard Visa
Hulp nodig? Bel 020 808 5001
Op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 22:00, za 9:00 tot 18:00
Gratis opmeten
Boek online!

Garantie

Onze garantievoorwaarden

We doen er alles aan om te zorgen dat onze producten lang meegaan en je zolang mogelijk kunt genieten van onze prachtige raamdecoratie. 
Mocht er toch iets zijn, neem dan altijd gelijk contact met ons op zodat we samen een oplossing kunnen vinden.
 

De Nederlandse wet geeft geen minimale garantietermijn aan. Wel geldt dat voor alle gordijnen die bij ons zijn gekocht de wettelijke garantie van toepassing is. Dit betekent dat een gordijn moet voldoen aan de verwachting die je als consument mag hebben bij de aankoop van een gordijn bij gordijnen.nl.

Gordijnen.nl vindt dat alle producten gekocht bij ons minimaal 3 jaar mee moeten gaan. Daarom geven wij zelf minimaal 3 jaar garantie op al onze producten. Op sommige producten zelfs meer, dit wordt per product aangegeven.

Er zijn ook een aantal uitzonderlijke situaties waarin er geen garantie geldt, we zijn hier graag vooraf duidelijk over en sommen ze hieronder voor je op:

  1. Normale slijtage van een product valt niet onder de garantie. Bijvoorbeeld stof van een gordijn die gaat rafelen na een aantal jaren gebruik, valt niet onder de garantie.
  2. Opzettelijke schade valt niet onder garantie. Bijvoorbeeld opzettelijk een gordijn kapotknippen, levert geen nieuw gordijn op.

  3. Als je de producten gebruikt op een andere manier dan dat de handleiding of normaal gebruik toelaat en het product gaat stuk, dan geldt hiervoor geen garantie. Bijvoorbeeld wanneer je aan de gordijnen trekt/hangt waardoor ze scheuren.

  4. Een aanpassing door een andere partij dan een van onze erkende reparateurs valt ook niet onder de garantie. Het is daarom belangrijk om altijd eerst contact met ons op te nemen bij defecten.

  5. Blootstelling aan de elementen. Bijvoorbeeld verkleuring van de zon aan het gordijn, valt niet onder de garantie.

  6.  In het algemeen, een andere oorzaak dan originele materiaal-, productie-of fabricagefouten. 

Let op garantie betekent niet altijd de levering van een nieuw product, het kan ook reparatie van het bestaande product zijn.

Neem in het geval van vermoedelijke problemen altijd eerst contact met onze klantenservice op te nemen alvorens zelf maatregelen te nemen of producten terug te sturen. 

Geen zin om zelf te meten en op te hangen?

Met onze meet & montage service krijg je vrijblijvend een offerte van onze adviseur nadat hij bij je thuis is geweest om in te meten. Voor een klein bedrag installeert hij de producten wanneer ze zijn geleverd. Lees meer en maak online een afspraak!

Showroom in Hilversum

Elke woensdag t/m zaterdag ben je van harte welkom in onze showroom in Hilversum. Open van 09:00 tot 17:00.

Veilig online shoppen

Je kunt bij ons met een gerust hart online bestellen. Onze gehele website loopt via een beveiligde verbinding, wat betekent dat je gegevens versleuteld worden verzonden. Onze betaalprovider 'Multisafepay' zorgt er voor dat je veilig kunt betalen met alle populaire betaalmethoden: iDeal, Paypal, Visa, Mastercard, overschrijving en zelfs achteraf op rekening. Verder zijn wij gecertificeerd lid van Thuiswinkel.org, wat betekent dat we aan de gedragsregels en veiligheidseisen voldoen.