ZekerMeten verzekering Winkel in Hilversum ✓ Snelle levering ✓ Kundige klantenservice ✓ Gratis verzonden vanaf €100 VRAGEN? BEL 020 808 5001
iDeal PayPal Mastercard Visa
Hulp nodig? Bel 020 808 5001
Op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 22:00, za 9:00 tot 18:00
Gratis opmeten
Boek online!
Gordijnen.nl » Klantenservice » Verzendkosten en levertijd

Verzendkosten en levertijd

Verzending Nederland en Belgie

Verzendkosten tot €100,- : €4,95

Verzendkosten boven de €100,-: gratis

Actie: gratis verzending in september!

Standaard maten

Levertijd: 3-5 werkdagen. 

Op maat gemaakt

De levertijd verschilt per productgroep hangt af van welke stoffen en opties u kiest. Dakraamgordijnen in standaard stoffen worden over het algemeen binnen enkele werkdagen geleverd. Dakraamgordijnen in bijzondere stoffen hebben een iets langere levertijd. Rolgordijnen en dakraamgordijnen op maat (dus zonder maat/type code) hebben een levertijd van rond de 11 werkdagen.

Levertijd

Product

Productie    

Levering

Totaal

Dakraamgordijn standaard maat
- besteld met maat/type code

7

3-4

10-11 werkdagen 

(Duo) rolgordijn op maat (met/zonder cassette)

2

3-4

5-6 werkdagen 

Telescopische steel

2

3-4

5-6 werkdagen 

Gordijnen op maat

Vouwgordijnen op maat
Jaloezieën op maat

Easyclick op maat
Plisségordijnen op maat
Vouwgordijnen op maat
Rolgordijnen XL op maat

8-10

3-4

11-15 werkdagen

Gordijnstof los

2-3

3-4

5-7 werkdagen

Gordijnrails

2-3

3-4

5-7 werkdagen 

Standaard maten

0

3-5

3-5 werkdagen 

 

Bestelt u meerdere producten? Dan zal de bestelling in meerdere levering bij je binnen komen.

Wie is de vervoerder?

Wij werken met verschillende vervoerders, afhankelijk van het product en formaat. De standaard maten worden met een van de volgende vervoerders bezorgd:

  • DPD
  • UPS

Maatwerk wordt ivm de vaak incourante afmetingen in de meeste gevallen met een gespecialiseerde vervoerder verzonden:

  • NE Distri Services

Ontvang ik een track&trace code?

Je ontvangt altijd bericht van de zending inclusief een link om de status te volgen.

Wat als ik niet thuis ben?

Indien mogelijk zullen DPD en UPS het pakket bij de buren proberen af te geven. Anders volgt een bezorgpoging op een later tijdstip. Als dat ook niet lukt kun je het pakket bij een afhaalpunt ophalen.

NE Distri Services heeft geen afhaalpunten en zal een nieuwe bezorgpoging plannen. Eventueel kan dit na overleg ook bij de buren of op een ander adres.

Geen zin om zelf te meten en op te hangen?

Met onze meet & montage service krijg je vrijblijvend een offerte van onze adviseur nadat hij bij je thuis is geweest om in te meten. Voor een klein bedrag installeert hij de producten wanneer ze zijn geleverd. Lees meer en maak online een afspraak!

Showroom in Hilversum

Elke woensdag t/m zaterdag ben je van harte welkom in onze showroom in Hilversum. Open van 09:00 tot 17:00.

Veilig online shoppen

Je kunt bij ons met een gerust hart online bestellen. Onze gehele website loopt via een beveiligde verbinding, wat betekent dat je gegevens versleuteld worden verzonden. Onze betaalprovider 'Multisafepay' zorgt er voor dat je veilig kunt betalen met alle populaire betaalmethoden: iDeal, Paypal, Visa, Mastercard, overschrijving en zelfs achteraf op rekening. Verder zijn wij gecertificeerd lid van Thuiswinkel.org, wat betekent dat we aan de gedragsregels en veiligheidseisen voldoen.