iDeal PayPal Mastercard Visa

Klachten

Soms gaan dingen niet helemaal zoals het zou moeten. In dat geval kijken we graag samen met jou naar een goede oplossing. Heb je een klacht? Stuur deze dan per e-mail naar onze klantenservice. Wij bekijken iedere klacht serieus en proberen tot een eerlijke oplossing te komen.

Onze gegevens:
[email protected]
Gordijnen.nl
Keizersgracht 174, kamer 201
Amsterdam 1016DW
Nederland
Let op: geen retour/showroom adres

Neem bij vragen gerust telefonisch contact op:
Tel: 020 808 5001 (ma t/m vrij van 10:00 tot 22:00, za 9:00 t/m 18:00)

BTW: NL856225356B01
KvK: 65705661

Als we je klacht ontvangen hebben krijg je hiervan per e-mail een bevestiging. Wij zullen dan binnen 14 dagen inhoudelijk reageren. Mocht er meer tijd nodig zijn, bijvoorbeeld i.v.m. contact met de fabrikant, dan stellen we je hiervan op de hoogte.

Bent je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (http://www.sgc.nl).Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).